Invictus és Capoforte – Stílus, minőség, exkluzivitás
Négy éve alakult meg az Orina Kft., amely az Invictus Yacht és a Capoforte hajók kizárólagos forgalmazója Magyarországon. A cég credója a tökéletesre törekvés, a minőség és az exkluzivitás.
Mezriczky Róbert egy multicégnél eltöltött több mint 25 éves vezetői tapasztalattal a háta mögött vágott bele a hajóforgalmazásba, azzal a jelmondattal, hogy a vevői bizalom a legfontosabb, vagyis csak a tökéletes a megfelelő. A több mint 20 éves hajós múlt mellett a másik szerelem számára az országúti kerékpározás, a kettőt pedig a szabadban töltött idő köti össze. Ezért olyan vállalkozásban gondolkodott a barátaival, ami ehhez passzol, felhasználva a multicégnél szerzett tapasztalatait.
„Hogy miért éppen az Invictusra esett a választás? Egyszerű a történet, amikor megpillantottam a GT osztály 320-as hajóját a tengeren, rájöttem, hogy nem érdemes középszerűnek lenni, nem érdemes a sok szép hajó mellé még egy szépet behozni, hanem valami mást, többet kell nyújtani. Az Invictus és a Capoforte is olyan hajó, amelyet kiemelkedő stílusa és minősége megkülönböztet a többitől” – mesélt a kezdetekről az Aqua Magazinnak Mezriczky Róbert.
Az Invictus esetén egy viszonylag kis gyárról van szó, amely egyedi hajókat készít, amelyek értéktartásukról híresek. „Hosszú tárgyalás után sikerült megegyezni, meggyőzni a gyártót arról, hogy mi tudjuk képviselni az identitásukat, amely megegyezik a miénkkel” – mondta. Hozzátette: sikerült itthon egy új piaci szegmenst találni, a növekvő hazai hajópiacra újat hozni, ami emelte annak színvonalát és kiegészítette azt.
„Az Invictustól több lett a hazai piac” – jelentette ki. Mezriczky Róbert szerint a magyar hajóbiznisz szereplőinek össze kell fogniuk, egymásért és nem egymás ellen dolgozni, mert így lehet elérni, hogy még többen hajózzanak Magyarországon. A leendő vevőknek pedig mindig jó hírt kell hallaniuk a hajóspiacról – hangsúlyozta.
Az Invictus egy olyan luxushajómárka, amely bárhol a világon a legjobbak között van. Nem a legolcsóbb, de mégis a legjobb ár-érték arányt képviseli. Unconventional luxury, azaz jó értelemben véve a luxusnak egy új szintje.
„Aki megvesz egy Invictus vagy egy Capoforte hajót, biztos, hogy nagyon meg lesz elégedve vele, mert a pénzéért luxust, dizájnt és megbízhatóságot kap” – jelentette ki Mezriczky Róbert.
A calabriai gyár az Invictus és Capoforte modelljeivel törekszik a teljes hajóspaletta lefedésére – jelenleg 21 típus szerepel a kínálatban, a 20-tól a 46 lábasig. Jellemzően nem lakóhajókról, hanem daycruiserekről van szó. Az elektromos hajók esetén, amelyekre egyre nagyobb az igény, a 20–42 lábig terjed a kínálat. Itt is a legjobb minőségre, a valódi pihenést nyújtó megbízható technológiára törekszik a cég. A benzines típusoknál mindig a legutolsó fejlesztésű motorokkal látják el a hajókat, így olyan új generációs erőforrásokkal is, amelyeket Magyarországon nem is láthattak a vevők.
„Kiemelten fontos és működik nálunk a teljes körű kiszolgálás, a minőség és az exkluzivitás, hiszen ha hajót veszel, bizalmat is veszel. Ezért lényeges a kiszolgálás színvonala. Az Invictus több a megszokottnál, az ügyfelek pedig a megelégedettségükkel visszaigazolják ezt” – fogalmazott Mezriczky Róbert.
(Cikkünk eredetileg és teljes terjedelmében az Aqua Magazin 158. számában jelent meg. Fizessen elő rá, hogy ne maradjon le exkluzív tartalmainkról!)
- ha tetszett, ajánld másoknak is!