Hotelmárkát alapított a spanyol teniszcsillag

2022. december 25.
Címkék :

Közösen alapított hotelmárkát Rafael Nadal spanyol teniszező és a spanyol Meliá szállodavállalat.

A ZEL szállodalánc első háza 2023 nyarán nyílhat meg Mallorcán, öt éven belül pedig több mint húsz 4 csillag plusz kategóriájú, a szabadidős közönségre fókuszáló szálloda megnyitását tervezik világszerte. A legtöbbet a Földközi-tenger térségében, a többit pedig olyan nagyvárosokban, mint Madrid, London vagy Párizs.

Rafael Nadal és Gabriel Escarrer, a Meliá Hotels International vezérigazgatója december 15-én jelentette be a resort és városi szabadidős márka elindítását, amely Európában, Amerikában, a Közel-Keleten és Ázsiában terjeszkedik majd. A közös vállalat célja, hogy egyedülálló, a klasszikus mediterrán sajátosságokat középpontba állító hotelélményt biztosító szállodák jöjjenek létre a világ különböző pontjaiban. Az új brandnek jó néhány partnere lesz a gasztronómia, a dizájn, a wellness és a technológia területén. Gabriel Escarrer szerint a luxusszállodák életre hívásában és menedzselésében több mint 65 éves nemzetközi tapasztalattal büszkélkedő szállodavállalat és Nadal inspiráló vezetői képességei fogtak össze, hogy létrehozzák a ZEL márkát, amely az utazók új generációját fogja vonzani és meglepni.

Nadal hozzátette: már régóta tervezte egy ilyen szállodamárka létrehozását. Szerinte a ZEL egyet jelent majd azzal, hogy jól érezzük magunkat és élvezzük a mediterrán életstílust. Az elegáns, tágas, világos terekkel ellátott, inspiráló, vibráló hangulatú, mégis otthonos ZEL-szállodák a wellnessre, a fitneszre és az autentikus konyhára összpontosítanak majd. Mindegyik szálloda középpontjában lesz egy a Földközi-tenger térségére jellemző udvar, ahonnan el lehet jutni más közösségi terekre, például teraszokra, háztetőkre, tengerparti klubokba. A vendégek csatlakozhatnak a szállodák saját digitális közösségéhez, a platform felugró ablakai pedig helyi kézműveseket, művészeket, szépségápolási termékeket és kulináris ajánlatokat mutatnak majd be, bátorítva a vendéget az adott hely felfedezésére és a helyi közösséggel való kapcsolatfelvételre – írta a turizmus.com.

   - ha tetszett, ajánld másoknak is!