Vigyázzunk a negatív kommentekkel
A thaiföldi Sea View Resort szálloda feljelentette az egyik vendégét, mert az negatív véleményt tett közzé a hotelről a tartózkodása után a TripAdvisorön.
Az amerikai Wesley Barnest két év börtön fenyegette a sajátos helyi törvények miatt. A turista végül megúszta a büntetést, ugyanis a helyi rendőrség közreműködésével megtartott békéltető eljárás során elismerte a hibáját, és hivatalos formában bocsánatot kért a hoteltől.
![](https://aquamagazin.hu/wp-content/uploads/2020/10/5f72102a0ab50d00184acca3-1024x768.jpg)
Wesley Barnes többek között modern kori rabszolgasággal vádolta meg a szállodát. A hotel szerint a vendég az általa hozott alkoholt akarta elfogyasztani a vacsorájához a szálloda éttermében, emiatt vita alakult ki közte és a személyzet között. A férfi elutasította, hogy az ilyenkor szokásos „dugódíjat” kifizesse ezért az étteremnek. Bár a menedzser ezt utóbb elengedte neki, Barnes ezután több negatív véleményt írt a hotelről.
![](https://aquamagazin.hu/wp-content/uploads/2020/10/3000-1024x677.jpeg)
Magyar szemmel nézve furcsa, hogy egy negatív komment miatt valakit lecsuknak és kivizsgálják az ügyet, de a helyi szabályok szerint ez teljesen jogszerűen történt – írta a spabook.net.
- ha tetszett, ajánld másoknak is!