Vigyázzunk a negatív kommentekkel

A thaiföldi Sea View Resort szálloda feljelentette az egyik vendégét, mert az negatív véleményt tett közzé a hotelről a tartózkodása után a TripAdvisorön.

Az amerikai Wesley Barnest két év börtön fenyegette a sajátos helyi törvények miatt. A turista végül megúszta a büntetést, ugyanis a helyi rendőrség közreműködésével megtartott békéltető eljárás során elismerte a hibáját, és hivatalos formában bocsánatot kért a hoteltől.

Wesley Barnes többek között modern kori rabszolgasággal vádolta meg a szállodát. A hotel szerint a vendég az általa hozott alkoholt akarta elfogyasztani a vacsorájához a szálloda éttermében, emiatt vita alakult ki közte és a személyzet között. A férfi elutasította, hogy az ilyenkor szokásos „dugódíjat” kifizesse ezért az étteremnek. Bár a menedzser ezt utóbb elengedte neki, Barnes ezután több negatív véleményt írt a hotelről.

Magyar szemmel nézve furcsa, hogy egy negatív komment miatt valakit lecsuknak és kivizsgálják az ügyet, de a helyi szabályok szerint ez teljesen jogszerűen történt – írta a spabook.net.

   - ha tetszett, ajánld másoknak is!