Sealine C390v – Irány a magyar tenger!

A Balatonon is használható, van három franciaágyas kabinja, két fürdője, panorámaablaka a szalonban. Mindezekkel és sok minden mással együtt harminckét csomós végsebességre képes.

Amikor a tágas terek, a nagy méretű ablakok és a részletekre is odafigyelő dizájn találkozik a német mérnöki tudással, akkor abból jellemzően olyasmi születik, mint a Sealine új külmotoros modellje, a C390v. Szemmel látható változás a belmotoros verzióhoz képest a tíkkel borított fürdőplatform kettéosztottsága, amin még így, „csökkentett” felület mellett is kényelmes a vízbe jutás, illetve az onnan kimászás. Feküdni, napozni pedig lehet máshol, sokkal kényelmesebb körülmények között, az orrban.

Amiben a Sealine C390v igazán erős, azok a vízszintes pihenőfelületek: a szalon ülőgarnitúrája egyszerűen variálható, a kokpit L alakú kanapéja néhány mozdulattal tekintélyes méretű napozóággyá hajtogatható, és ott van még az orrfedélzet háromszemélyes fekhelye. Még csak el sem kell vonulni a kabinba, ha az ember egy kis magányra vágyik.

Rengeteget tesz hozzá a szalonhoz és az alaphangulathoz a két oldalsó ablak: ezek nagy méretű, betét nélküli üvegfelületek, így semmi sem zavarja a kilátást, illetve nem áll a beáramló fény útjába. Ami miatt érdemes lehet megtörni ezt a simaságot, az az opcionálisan kérhető oldalkijárat a vezetőállásból. Ez kapóra jön, ha a kormányosnak hirtelen a fedélzeten kell teremnie, illetve segíti a tér átszellőztetését.

Alapkivitelben a Sealine C390v kétkabinos és kétfürdős kivitelben készül, a fedélzeti élet minősége ekkor a luxuskategóriába esik. Persze az utasoknak akkor sincs panaszkodnivalójuk, ha a háromkabinos motoroson kell eltölteniük az időt, mert a térkínálatba olyankor sem lehet belekötni. Sőt, lehetőség nyílik egyszerre több emberrel megosztani azt az élményt, amit a hétszáz lóerő jelent. Ezt a hétszáz lóerőt két dupla propeller viszi át a vízre, méghozzá elképesztő hatékonysággal.

Ami a balatoni használatot illeti, állításunkban semmilyen túlzás nincs: a Sealine C390v rendelhető elektromos motorokkal is, így semmi akadálya, hogy tulajdonosa legálisan használhassa azt a magyar tengeren.

(Hajóbemutatónk teljes terjedelmében megtalálható az Aqua Magazin legutóbbi számában.)

   - ha tetszett, ajánld másoknak is!