Keresik az év szállását
A modortalan, kedvetlen személyzet, az elvárásoknak nem megfelelő színvonal és a munkával kapcsolatos telefonhívások a legzavaróbbak nyaralás alatt – derült ki az Év Szállása verseny indulása alkalmából készített friss felmérésből.
A magyar utazók többsége családon belül közösen dönt a nyaralás úti céljáról a Szallas.hu friss felmérése szerint, amely az Év Szállása verseny apropójából készült. Az utazók kétharmada előre megtervezi, hogy a nyaralás idején milyen programokat vesz igénybe, illetve mely látnivalókra fizet be előre – mondta Szigetvári József, a Szallas.hu ügyvezető igazgatója.
A nyaralók nagy többsége a kikapcsolódás során az egyensúlyra törekszik: az aktív programokra és a passzív pihenésre nagyjából ugyanannyi időt szentelnek. Az ideális nyaralásba persze belerondíthatnak zavaró tényezők, ezek között az elvárt színvonalon aluli szolgáltatás, a modortalan személyzet, illetve a munkatársaktól beérkező hívások végzett az élen.
A szálláshelyhez, illetve a szolgáltatáshoz szorosan kapcsolódó mulasztások, hiányosságok mindennél jobban irritálják a vendégeket, a rossz idő, a hangoskodók vagy éppen a nyilvánosan egymást felfaló párok sokkal kevésbé verik ki a biztosítékot vakációzáskor.
Az idén ötödik alkalommal megrendezendő Év Szállása versenyen ezért is kap nagy hangsúlyt a vendégek véleménye: több mint 600 ezer értékelés, várhatóan 150 ezer szavazat és a szakmai zsűri véleménye alapján osztják ki a legjobb szálláshelyeknek járó díjakat. A szállásadóknak járó elismeréseken felül idén is megválasztják a Turizmus Szakma Példaképét, valamint átadják az Év Családbarát Szálláshelyének, az Év Külföldi Szálláshelyének és az Év Turisztikai Attrakciójának járó díjat. Az Év Szállása verseny november 2-ig tart, ezt követően a szakmai zsűri kiértékeli az eredményeket, a nyertesek nevét pedig a november 30-ai díjátadó gálán ismerheti meg a nagyközönség. Tavaly a fődíjat a Residence Ózon Conference & Wellness Hotel Mátraháza nyerte.
- ha tetszett, ajánld másoknak is!