Három másodperc alatt százra

A Sea-Doo kilenc év után teljesen átszabta az RXP-X 300 modelljét. A korábbi egy 260 lóerős 1503 köbcentis, háromhengeres motort kapott, amit 2016-ban cseréltek le 300 lóerőre. Annak a modellnek 3,6 másodperc kellett a 100-ra való gyorsításhoz, a most bejelentett 2021-esnek kevesebb mint 3 másodperc is elég.

Az új modell teljesen áttervezett hajótesten siklik, amely a T3-R nevet kapta. Ezt az a Sam Spade tervezte, aki a Sea-Doo versenygépeit is megálmodja és papírra veti. A versenymodellektől származó mélyebb, V alakú kialakítás nagyobb stabilitást ígér nagy hullámokban is, aminek különösen a nagy sebességű kanyarokban vesszük hasznát.

Új „cápakopoltyúkat” terveztek a hajótest alatt áramló levegő szabályozására, és a szintén újratervezett ErgoLock rendszer is segít a stabilabb ülőpozíció megtalálásában, csakúgy, mint az állítható hátsó ülés. Természetesen a Sea-Doo egyéb technikai újdonságai is helyet kaptak az új RXP-X300-asban, mint a harmadik generációs Intelligent Brake and Reverse System vagy az iControl Engine Management Software startautomatikával és túramóddal. Az új modell több mint 30 kilogrammal könnyebb, mint a korábbi, miközben megnövekedett az üzemanyag- és a tárolókapacitás is.

Természetesen extrákban is bővelkedik a Sea-Doo új zászlóshajója. Nagy felbontású, 7,8 hüvelykes digitális műszerfalkijelző okostelefonos kapcsolattal,100 wattos bluetoothos hangrendszer, illetve Linq rögzítési pont hűtőládának, harmadik ülésnek vagy extra tárolózsáknak.

Specifikáció:
Modell: Sea-Doo RXP-X300
Motor: 1630 m3, háromhengeres, kompresszoros
Teljesítmény: 300 LE
Végsebesség: 120 km/h
Hossz: 3,31 m
Szélesség: 1,25 m
Súly: 354 kg
Üzemanyagtartály: 70 liter
Tárolókapacitás: 143 liter
Szállítható személyek száma: 2 fő

   - ha tetszett, ajánld másoknak is!