A Nautor Swan új, globális ügyféltámogatási központot hozott létre
A finn Nautor’s Swan létrehozta a Nautor Swan Global Service-t, amely központilag irányítja és fejleszti a nemzetközi ügyfélszolgálatot. A Nautor Swan 1966 óta több mint 2350 jachtot szállított a világ minden részére.
Az új divízió egységes irányítás alá szervezi a Palma de Mallorcan, Badalonaban, Villefrancheban és Scarlinoban létesített saját-, valamint a világszerte licenccel rendelkező többi szolgáltató központot. Fő célja, hogy minden eddiginél közvetlenebb kapcsolat legyen ügyfeleivel, teljeskörű ügyfélszolgálatot és after sales szolgáltatást kínálva a Swan tulajdonosok számára.
„A Nautor Swan Global Service alapításának célja az volt, hogy egységes színvonalú támogatást tudjon nyújtani ügyfeleink számára, három fontos pillérrel: minőség, rugalmasság és proaktivitás” – mondta Giovanni Pomati, a Nautor csoport vezérigazgatója.
A Nautor Swan Global Service egy önálló társaságként működik, amely része a Nautor Holdingnak, kihasználva a Finnországban meglévő know-how-t, valamint a márka világszerte működő hálózatát.
Oscar Ibanez, a Swan Global Service vezérigazgatója megjegyezte: „Az elmúlt években nagyon keményen dolgoztunk azért, hogy megtaláljuk a legjobb megoldást az ügyfelekkel való kapcsolattartás és az egységes globális szolgáltatás megteremtése céljából, hogy ha egy Swan fedélzetén hajózva járják a világot, akkor azt biztos támogatói háttérrel tehessék.”
A Nautor Swan Global Service szlogenje: „őrangyal a világ minden Swan tulajdonosának”, ami biztosítja az alkatrész ellátást, a karbantartást és szervizelést, műszaki tanácsadást, vagy akár a versenytámogatást is. Új támogatási programokat fognak kidolgozni az idősebb generációs Swanok felújítására, modernizálására valamint egy tanúsított karbantartási programot a teljes flottára.
- ha tetszett, ajánld másoknak is!