Virtuális térben zajlik 2021-ben a Budapest Boat Show
A Hungexpo Zrt. hosszú ideje igyekszik rendezvényeit átvinni a digitális térbe, jelenleg a Budapest Boat Show virtuális megvalósításán dolgoznak.
Álláspontjuk szerint így az adott ágazatok kiállításai a rendkívüli körülmények között is a gazdaság motorjai lehetnek. Az innovatív megoldásnak köszönhetően a rendezvény továbbra is a hajókat, hajózáshoz kapcsolódó termékeket forgalmazók és vásárlók találkozó helye lesz, az idén először a virtuális térben is, az online esemény díjmentesen látogatható.
A Budapest Boat Show három évtizede Magyarország legnagyobb hajókiállítása, a szervezői hisznek benne, hogy egy ilyen, kihívással teli időszakban az összefogás és az egymásra való odafigyelés a legfontosabb. A Hungexpo Zrt. továbbra is hisz az élő rendezvények, a személyes találkozások hatékonyságában és erejében, illetve bízik abban, hogy minél hamarabb személyes találkozókra sor kerül a vásárterület új és megújult pavilonjaiban.
Új fejlesztés – virtuális kiállítás
Az üzleti életnek minden időszakban szüksége van a személyes találkozók, konferenciák, kiállítások lehetőségére. A járvány miatt kialakult helyzetben azonban a kiállítások fizikai megjelenése mellett felerősödött az új, online megoldások iránti igény is.
Mint minden vállalkozás, a Hungexpo Zrt. is új megoldásokat keresett a napjaink kihívásaira. Fő tevékenységük továbbra is a fizikai alapú kiállítások szervezése, amelyekhez a járványügyi kockázatokat minimalizáló szabályozást dolgoztak ki. A fizikai térben megvalósuló kiállítások mellett azok kibővítését, szélesebb látogatói kör elérését célzó virtuális kiállítások megvalósításával kívánnak hozzájárulni kiállítóik üzleti sikereihez.
A virtuális kiállítás:
- könnyen használható innovatív felület,
- online találkozóhelyet biztosít a kiállítók, a látogatók, illetve potenciális partnerek között,
- lehetőséget ad a már meglévő partnerekkel való kapcsolattartásra, illetve új vevőkör kialakításra,
- a Virtuális Stand saját chatfunkcióval, valamint külön e-mail fogadási lehetőséggel rendelkezik,
- az „élőben” megszervezett kiállítások néhány napjával ellentétben, hosszabb a „nyitvatartása” – a meghirdetett virtuális kiállítási napok után további egy hétig látogatható a felület és a chatfunkció kivételével teljeskörűen használható.
A kiállítók a következő eszközökkel tehetik sikeressé a virtuális kiállításon való részvételt:
- logókat, posztereket feltöltve, különböző dizájnok és virtuális ügyintéző karakterek közül választva tehetik egyedivé virtuális standjaikat,
- feltölthetnek a látogatók számára hasznos információkat, adatokat, ajánlatokat, termékleírásokat, amelyeket a látogatók nemcsak megtekinthetnek, de le is tölthetnek,
- számos elérhetőséget adhatnak meg kiállítói profiljukban,
- rögzíthetnek a céghez kapcsolódó linkeket, feltölthetnek videókat,
- a standjaiknak külön e-mail fogadási lehetőségük van, amelyre kattintva a látogatók bármikor felvehetik velük a kapcsolatot,
- a Virtuális Standok saját chat funkcióval rendelkeznek, amelyeken keresztül bármikor megszólíthatják látogatóikat, létrehozhatnak privát, illetve csoportos beszélgetéseket,
- előre tudathatják a chatnaptáraikban, hogy mikor elérhetők, a látogatók mikor tudják felvenni a cégek képviselőivel a kapcsolatot – ezt az információt a látogatók akkor is látják, amikor a kiállító nincs bejelentkezve,
- folyamatosan nyomon követhetik a standot megtekintő látogatók adatait, így személyre szabható a kínálat vagy ajánlat.
Az alábbi videóval betekintést nyerhet a Hungexpo virtuális kiállításainak világába (a videó nyelve angol, a magyar felirat a jobb alsó sarokban, a beállításoknál kapcsolható be):
Összefoglaló kisfilm a 2020-as Budapesti Hajókiállításról:
(fotók és forrás: boatshow.hu)
- ha tetszett, ajánld másoknak is!