Lagoon 50 – Kényelem és luxus

2017. augusztus 9.
Címkék :

Tökéletes, megalkuvást nem ismerő kompromisszum az emblematikussá vált 450-es és a frissebb, 52-es modell között. Vonzó lehet azok számára, akik tengerálló és modern hajót keresnek maguknak, de akár hat kabinja más elképzeléseket is lehetővé tesz.

Megjelenése, állókötélzete és testeinek formája új megjelenési stílust, illetve megnövelt teljesítményt hoz magával. Eleganciája főleg gigantikus tereinek és a szalonból eléd táruló panorámának köszönhető, de fontos szerepet játszik benne az a nagyvonalúság, amit a három kabin jelent. Persze, csak akkor, ha annyit kérsz, és nem négyet, ötöt vagy hatot.

Kényelmes és funkcionális külső
Két kényelmes és biztonságos feljárat a flybridge-re, jó kilátás fentről. Valamint a kormányállás mögé pozicionált pihenőrész. Nagyméretű, a tenger felé nyitott kokpit, széles felületek a taton, hogy egyszerű legyen a ki- és beszállás, elmozgatható székek az étkezőasztal körül. Kettes számú kokpit az orrban, kényelmes ülőalkalmatosságokkal. Bőséges mennyiségű tárolóhely szinte az összes szék és pad alatt.

Gazdag helykínálat és fény
A szellősre tervezett kivitel számos innovatív építészeti megoldást tartalmaz, minden részletet úgy dolgoztak ki, hogy a végeredmény meleg, otthonos hangulatot árasszon. Így válik lehetővé a háromtól hatig terjedő kabinszámkínálat. Kétszintes szalon, ahol a kommunikációt semmi sem zavarja, mégis lehetséges az elkülönülés. Az oldalra kitolt konyha a kokpitba nyílik, míg az előrébb lévő „lounge” kissé meg lett emelve, hogy még jobb legyen belőle a kilátás. És könnyedén alakítható át étkezővé.

Egyedi belső dizájn, az elegáns és gondosan megmunkált faelemek a leendő tulajdonos igényei szerint kivitelezhetők. Kommunikáció a külső és belső terek között, a középső panorámaablak ugyanis lesüllyeszthető, ezzel két legyet lehet ütni egy csapásra: remekül átszellőztethető a szalon, illetve párbeszéd nyalhat az ott ülők és az első kokpitban időzők között. A lehető legnagyobbra szabott oldalsó és felső ablakoknak hála a hátsó kabinok is kellemes bevilágítást kapnak. A tartályok (édes- és szennyvíz) a padlólapok alá kerültek, így megnőtt a hasznos terek mérete.

Új generációs rudazat
Önváltós fock, így a manőverek egyszerűen hajthatók végre, megnövelt méretű első háromszög (árbóc, fedélzet, vorstag), hogy szabadon válassz a különféle bő szeles vitorlák közül. Csökkentett hosszúságú baum, szintén az könnyebb manőverezés érdekében. A korábbiakhoz képest újraszabott nagyvitorla, amely a felső részein is jól fogja a szelet. Érezhető mértékben csökkent billegés, köszönhetően a hátrébb helyezett árbóc miatt hátrébb kerülő tömegközéppontnak.

A versenyvitorlázás irányából érkezett VPLP tervezőiroda átvett és hasznosított mindent, ami fokozza a teljesítményt, de közben gondjuk volt arra, hogy minimum megtartsák, sőt inkább fokozzák a Lagoon katamaránoktól eddig megszokott kényelmet.

   - ha tetszett, ajánld másoknak is!